Godkjenning av skolepatruljen

Skolepatrulje

Etter uker med både teoretisk trafikkundervisning og praktisk trening ute i trafikken, var årets skolepatrulje ved Trasop skole i dag klare for å vise representanten fra Bymiljøetaten alt de har lært. Etter at både teoretiske og praktiske ferdigheter i dag ble testet, er årets skolepatrulje nå klare til å ta på seg ansvaret for skolepatruljetjenesten det neste året.

Det var også en spennende dag for elevene på 1. trinn i dag. Utenfor klassevinduet fikk de nemlig øye på en underlig figur….selveste påskeharen. Påskeharen svinset rundt med en stor kurv på armen. Kurven satt han tilslutt fra seg i lekehuset oppe ved skogen, før han hoppet videre. Gledestrålende førsteklassinger var raskt ute for å se hva som skjulte seg i kurven og var veldig fornøyde da de fant et lite påskeegg til hver av elevene.

Etter lunsj var det klart for ønskekonsert for 1. – 4. trinn i samlingssalen. Mellom hver sang fremførte elever fra 3. og 4. trinn selvskrevne vårdikt. Det var en hyggelig stund i samlingssalen, før både store og små nå gjør seg klare til påskeferie.

Vi ønsker alle en god påske!