Byrådsbesøk på Trasop skole!

Byrådsbesøk

Fredag 16. juni var vi glade for å ønske byråden for oppvekst og kunnskap i Oslo, Tone Tellevik Dahl, velkommen til Trasop.

Hun ble møtt ute i skolegården av skolens elever som sang den flotte skolesangen vår. Etter en presentasjon av Trasop skole av elever fra 6. og 7. klasse, fikk hun møte elever og lærere fra alle trinn som fortalte om hvordan vi jobber med norskfaget på Trasop skole. Hun fikk også en liten smakebit fra kunstutstillingen vår.

Deretter hadde byråden m/følge en fin prat med skolens ledelse og repr. fra lærerne om hvordan vi jobber på Trasop skole, bl.a. om skolens læringsresultater, elevenes læringsutbytte, skolens utfordringer og framganger, skolens satsningsområder og tilbud og kvalitet i AKS.

Tusen takk til Tone Tellevik Dahl for et inspirerende og fint besøk.

Byrådsbesøk 1. trinn
Byrådsbesøk 7. trinn